dziękuje Ci, nie mam na szczęście, więc zostaje norma 505.01
Rodzaje skrzyń 6b i przełozenia w 4x4
Zwiń
X
-
Rodzaje skrzyń 6b i przełozenia w 4x4
Jako że przymierzam się do zakupu 4x4 jako bazy pod mody i nigdzie nie mogę znaleźc informacji jakie skrzynie i z jakimi przełożeniami były w nich montowane to pozwalam sobie zapytać tu. Czy mogliby się wypowiedzieć posiadacze Octavii 4x4 jakie skrzynie mają w sensie model, prędkość na 5 i 6 biegu przy 3k rpm (jaka średnica kół) bo to w sumie interesuje mnie najbardziej, chciałbym się upewnić czy będę w stanie znaleźć coś z przełożeniami zbliżonymi do skrzyni 6b ERF (148km/h na 5 i 176/h na 6 biegu) Mogę dość tanio kupić skrzynię FUQ z Golfa 5 4 motion ale nie mogę znaleźć nic na jej temat...
-
-
U mnie (O2 Scout 1.8TSI) przy 3000 obr/min prędkość (licznikowo) wynosi odpowiednio na IV/V/VI biegu:
89/ 115/ 126 km/h
Skrzynia krótsza niż w ośce 1.8TSI, mimo większych kół jest ok 4% "krócej"Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
tragedia... kurcze wogóle myślę nad tym czy jednak nie wziąć ośki z ESP itd + skrzyni 6b i ją zeszperować 4x4 to nei będzie ale ile mniej zachodu...Zamieszczone przez GarretU mnie (O2 Scout 1.8TSI) przy 3000 obr/min prędkość (licznikowo) wynosi odpowiednio na IV/V/VI biegu:
89/ 115/ 126 km/h
Skrzynia krótsza niż w ośce 1.8TSI, mimo większych kół jest ok 4% "krócej"
Komentarz
-
-
skrzynia FWZ - bardzo podobnie - krótka jak cholera
podobne skrzynie JLS KDX KNQ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
gdyby się tak dało to byłoby idealnie ale da się ? przy 230KM jakie planuję to raczej nie będzie odczuwalneZamieszczone przez slavia nie da się w skrzyni 4x4 podmienić przełożenia głównego na 'dłuższe'?jeżeli przy 2000 jest 100km/h to przy 3000 będzie 150 strasznie krótka ;/
wszystkie biegi będą wtedy dłuższe ale auto jakby 'słabsze' ale to chyba nie ma znaczenia
Komentarz
-
-
Da się. Nie wiem tylko, czy poprzez zmianę poszczególnych trybów, czy przełożenia głównego. Przy serii tak jak u mnie 105KM dłuższa skrzynia nie ma sensu bo będzie muł (chociaż i tak jest). Po konkretnym wirusie wizja dłuższych biegów nabiera kolorów.Zamieszczone przez xman750gdyby się tak dało to byłoby idealnie ale da się ? przy 230KM jakie planuję to raczej nie będzie odczuwalneZamieszczone przez slavia nie da się w skrzyni 4x4 podmienić przełożenia głównego na 'dłuższe'?jeżeli przy 2000 jest 100km/h to przy 3000 będzie 150 strasznie krótka ;/
wszystkie biegi będą wtedy dłuższe ale auto jakby 'słabsze' ale to chyba nie ma znaczenia
Komentarz
-
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
xman750, im mniejsza wartość na 6 biegu, tym większa Vmax, ale dynamika słabsza. Zdaje mi się, że nie ma różnicy, jaka to skrzynia, bo napęd na tył przekazywany jest przez przystawkę. Zawsze możesz też zmienić tryby od ostatniego biegu. OI Walusia na ich tylko 5, ale Vmax jest ponad 250km/h :!:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
mi zależy aby cała skrzynia była dłuższa przy ponad 400Nm i ok 230KM krótkie biegi to problemy z trakcją i niepotrzebnie wysokie EGT, ponadto skrzynia 6b to sprzęgło 240mm co przy takiej mocy wydaje się bardziej sensowne, ciekaw jestem czy ktoś zmieniał przełożenie główne w skrzyni 6b tak żeby wszystkie biegi były dłuzsze, czy to jest w ogóle możliwe ?Zamieszczone przez Tony065xman750, im mniejsza wartość na 6 biegu, tym większa Vmax, ale dynamika słabsza. Zdaje mi się, że nie ma różnicy, jaka to skrzynia, bo napęd na tył przekazywany jest przez przystawkę. Zawsze możesz też zmienić tryby od ostatniego biegu. OI Walusia na ich tylko 5, ale Vmax jest ponad 250km/h :!:
Komentarz
-
-
Jest możliwe, drogie ale możliweZamieszczone przez xman750mi zależy aby cała skrzynia była dłuższa przy ponad 400Nm i ok 230KM krótkie biegi to problemy z trakcją i niepotrzebnie wysokie EGT, ponadto skrzynia 6b to sprzęgło 240mm co przy takiej mocy wydaje się bardziej sensowne, ciekaw jestem czy ktoś zmieniał przełożenie główne w skrzyni 6b tak żeby wszystkie biegi były dłuzsze, czy to jest w ogóle możliwe ?Zamieszczone przez Tony065xman750, im mniejsza wartość na 6 biegu, tym większa Vmax, ale dynamika słabsza. Zdaje mi się, że nie ma różnicy, jaka to skrzynia, bo napęd na tył przekazywany jest przez przystawkę. Zawsze możesz też zmienić tryby od ostatniego biegu. OI Walusia na ich tylko 5, ale Vmax jest ponad 250km/h :!:
Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
ok a znasz jakieś szczegóły ? jakie części trzeba wymienić ?kto to robi ewentualnie ? no i jakiego rzędu to koszty ?Zamieszczone przez sesikJest możliwe, drogie ale możliweZamieszczone przez xman750mi zależy aby cała skrzynia była dłuższa przy ponad 400Nm i ok 230KM krótkie biegi to problemy z trakcją i niepotrzebnie wysokie EGT, ponadto skrzynia 6b to sprzęgło 240mm co przy takiej mocy wydaje się bardziej sensowne, ciekaw jestem czy ktoś zmieniał przełożenie główne w skrzyni 6b tak żeby wszystkie biegi były dłuzsze, czy to jest w ogóle możliwe ?Zamieszczone przez Tony065xman750, im mniejsza wartość na 6 biegu, tym większa Vmax, ale dynamika słabsza. Zdaje mi się, że nie ma różnicy, jaka to skrzynia, bo napęd na tył przekazywany jest przez przystawkę. Zawsze możesz też zmienić tryby od ostatniego biegu. OI Walusia na ich tylko 5, ale Vmax jest ponad 250km/h :!:
Komentarz
-
Komentarz